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Aufsatz(elektronisch)#129. März 2024

The evolution of pro‐environmental behavior research in three decades using bibliometric analysis

In: Corporate social responsibility and environmental management

ISSN: 1535-3966

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Aufsatz(elektronisch)#326. Juni 2021

Value co-creation: a review of literature and future research agenda

In: The journal of business & industrial marketing, Band 37, Heft 3, S. 612-628

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#42019

Prioritizing CSR barriers in the Indian Service Industry: A Fuzzy AHP Approach

In: Scientific annals of economics and business, Band 66, Heft 2, S. 213-233

ISSN: 2501-3165

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Aufsatz(elektronisch)#66. April 2021

From systematic literature review to a conceptual framework for consumer disposal behavior towards personal communication devices

In: Journal of consumer behaviour, Band 20, Heft 5, S. 1353-1370

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#71. Oktober 2020

Enhancing Public Engagement for Green Diwali: An Initiative of Centre for Sustainability, Growth, and Development (CSGD)

In: International journal of social ecology and sustainable development: IJSESD ; an official publication of the Information Resources Management Association, Band 11, Heft 4, S. 15-26

ISSN: 1947-8410

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Aufsatz(elektronisch)#820. Juli 2023

Developing a Framework of Sustainable Consumption in Retailing Contexts

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 32, Heft 2, S. 178-188

ISSN: 1839-3349

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